Sunday, 9 October 2011

Bermulanye Di Sini :)

Assalamualaikum.. :)

Fiyzza nk kongsi minat fiyzza iaitu membuat bun manis atau bun sausage.. mula2 dulu xdelah minat pun dgn benda alah nie.. yelah leceh tol wat dier, nk kene uli pakai tgn, pastu nk kene tunggu di naik @ kembang dulu lah.. leceh kan.. pastu melekat2 kat tgn..hehe tapi sejak fiyzza tgk cter kartun nie, minat tu dtg dgn tiba2 plak..ceh, ceh..hahaha tajuk cter Yakitate.. xjemu tgk cter nie.. suka sgt..





Cter nie ada dlm 62 Episod.. tapi fiyzza share 2 jelah :)

Dan nie dier hasil yg fiyzza buat sendiri.. xcantik mcm Azuma nie buat.. Tapi kadang ada jgk fiyzza beranggan2 nk ada Solar Hands..hahaha kuat btol berfantasi kan.. ;p
















4 comments:

  1. waahh.. cedapnyee... nanti kalau buat lagi bagi kite rase eh..

    ReplyDelete
  2. wahhh..menarik ni..nmpk menyelerakan..:))

    ReplyDelete
  3. mencikla....sume nampak sedapppppppppppppppp .... T__T :P :P

    ReplyDelete